למידע נוסף והתאמת השירות לצרכי הארגון שלכם השאירו פרטים:


    אני מאשר/ת קבלת חומר מקצועי ושיווקי מקבוצת מנפאואר

    צרו קשר

    Talent Team Building

    פיתוח ארגוני לצוותים

    אחת לתקופה, כל צוות זקוק לפיתוח ולליווי מקצועי על מנת למקסם את יכולותיו, לרענן את התקשורת הבין אישית בצוות, לחזק את המחויבות הצוותית להשגת המשימות, ולדייק את המטרות והיעדים במציאות העסקית המשתנה.

    בתוכנית פיתוח ארגוני –  Team Development אנו מתאימים לצוות, בהתאם לצרכי הארגון, מפגש או סדרת מפגשים חווייתיים, דרכם ניתנים כלים מעשיים להעצמת הצוות, לגיבושו ולחיזוק מחויבותו למטרות הארגון.

    צרו קשר

    יתרונות השירות לארגון

    אנו מלווים את תהליכי פיתוח הצוותים בארגונים, בהתאם לשונות הנדרשת בין סוגי הצוותים והיעדים אותם הם צריכים להשיג. אנו מתמקדים הן בהיבט התקשורתי והחברתי והן בהיבט המקצועי. באמצעות התכנית:

    *אתם מחזקים את כישורי הניהול של שדרת המנהלים ותורמים לביצועיהם.

    *אתם מטפחים ערכי עבודת צוות ושותפות, ומעודדים את השגת יעדי הארגון.

    *אתם נתפסים כמעסיקים, שדואגים להעצמת כל הדרגים בארגון.

    *אתם מספקים סביבה משמעותית ותומכת, התורמת למוטיבציה ולעשייה.

    הייחודיות שלנו

    בתוכנית זו, המומחים שלנו מעניקים כלים מקצועיים לצד תמיכה רגשית כשבכל מפגש עם הצוות אנו מעמיקים בנושא ניהולי רלוונטי ומעשי, לקידום הצוות לקראת צמיחה ושיפור מתמיד. זו הדרך שלכם להבטיח:

    • ליווי וייעוץ מקצועיים ומקיפים של יועצים בעלי ניסיון רב בפיתוח צוותים, והכרות עמוקה עם הכלים לגיבוש צוותים והנעתם להשגת יעדים משותפת.


    • תכנים וכלים המבוססים על מתודולוגיות מתקדמות, שפותחו בחברת הייעוץ המובילה Right Management השייכת לחברת Manpower העולמית.


    • תמיכה הוליסטית של אנשי מקצוע מקצועיים ומנוסים, בעלי הכרות עמוקה עם התכנים העדכניים ביותר לקידום והעצמת צוותים, מקצועית וחברתית.


    טאלנט ייעוץ וליווי קריירה

    על מנת לבצע התאמה מרבית לכל לקוח ולהשיג הצלחה בתהליך, אנו מעסיקים מומחים מקשת רחבה של תחומים בשוק התעסוקה: מנהלי קריירה בכירים, מנטורים עסקיים, מומחי השמה, פסיכולוגים תעסוקתיים, ויועצים ארגונים. הליווי האישי והתאמת הפתרון הופכים חסרון ליתרון וכל משבר לניצחון. טאלנט ייעוץ וליווי קריירה נחשבת ליחידה המובילה בישראל בייעוץ וליווי בבניית קריירה, ובמיצוי הפוטנציאל האישי של העובד.

    .Talent Outplacement | ליווי תהליך סיום העסקה לעובדים ולארגונים

    ארגונים הנאמנים למתן שירות מקצועי ואיכותי, נדרשים להתייעלות ארגונית על פי צורך. סיום העסקת עובדים, בין אם במסגרת ביצועים או שינוי ארגוני עלול לטלטל את הארגון ולהסיטו ממילוי משימותיו. שרות זה מעניק לארגון ולמנהליו, ליווי מקיף לניהול מבוקר של תהליך ההתייעלות, בדגש על שימור האפקטיביות הניהולית ובמקביל נותן לעוזבים, כלים מעשיים למציאת הזדמנויות תעסוקתיות חדשות.

    ליווי תהליך סיום העסקה לעובדים וארגונים בעולמות ההייטק

    בתחום בו קיימת תחרות עצומה על גיוס טאלנטים ושימורם, חשוב לבצע גם תהליכי סיום העסקה בדרך אפקטיבית לארגון. בשירות זה העובד, ממנו הארגון נפרד, מקבל תמיכה וכלים ייעודיים למציאת עבודה בתחום ההייטק. לצד זה, הארגון ומנהליו מקבלים ליווי מקצועי לביצוע מיטבי ונכון של תהליך מורכב זה.

    ליווי ותכנון פרישה של עובדים

    פרישה לגמלאות מהוה שלב משמעותי בחיי העובד ועלולה ליצור משבר עבור והפורש. ישנם מקרים בהם הארגון מתקשה להיפרד מחבר ואיש מקצוע, שתרם בצורה משמעותית להצלחת הארגון, והפורש עלול לחוות טלטלה אישית, רגשית וכלכלית. השירות מעניק לארגון אמצעים לניהול נכון של רגע הפרישה ומחבר את הפורשים למרכז הפרישה הישראלי, המתמחה במעבר משמעותי ומורכב זה.

    תוכניות פיתוח מנהלים

    לכל ארגון מאפייני וצרכי הניהול שלו. ניהול משמעותי, המוביל לתוצאות, מחייב הכשרה, ליווי והתמקצעות שוטפים, ממוקדים ומעשיים. תוכנית הפיתוח למנהלים מותאמת לכל ארגון, ומעניקה כלים אפקטיביים, לניהול משמעותי ויצירתי, תוך חיזוק עבודת הצוות וחיבורם לעשייה וליעדים.

    תוכניות לשימור עובדים וטאלנטים

    במציאות תעסוקתית דינמית ומלאת אתגרים, טיפוחם ושימורם של טאלנטים בתוך הארגון היא משימה חשובה עבור הישגי הארגון, איכותו ומיתוגו. בשרות זה הארגון מקבל ליווי מקיף, שיטתי ויצירתי, להגדרת פרופיל הטאלנט הרצוי לו, לאיתור הטאלנטים ולפיתוח ויישום הצעדים והתוכניות לשימורם.

    הרצאות, הדרכות וסדנאות מקצועיות לצוותי עובדים

    עובדים, המקבלים הכשרה ותכני העשרה במקום עבודתם, מרוצים יותר ומחויבותם לתפקיד ולארגון עולה. בשרות זה, צוות המומחים שלנו מאפיין, מפתח ומעביר הרצאות ותכני העשרה, המותאמים לקהל היעד. תכנית זו מעשירה ומפתחת את העובדים ומעלה באופן מוכח את שביעות רצונם.