למידע נוסף והתאמת השירות לצרכי הארגון שלכם השאירו פרטים:


    אני מאשר/ת קבלת חומר מקצועי ושיווקי מקבוצת מנפאואר

    צרו קשר

    Talent Management Development

    תכניות פיתוח מנהלים

    לכל ארגון המאפיינים והצרכים שלו (יעדים, מיקום, מספר עובדים, היררכיה ועוד), ובהתאם לכך גם מאפייני וצרכי הניהול שלו. ניהול משמעותי ויעיל מחייב הכשרה, ליווי והתמקצעות ממוקדים, מעשיים וצריכים להתבצע באופן מתמיד.

    שירות פיתוח מנהלים – Management Development מותאמת לכל ארגון, ומעניקה כלים מעשיים לניהול משמעותי ויצירתי, תוך חיזוק עבודת הצוות וחיבורם לעשייה וליעדים.

    צרו קשר

    יתרונות השירות לארגון

    בתוכניות פיתוח מנהלים של Talent Solutions  אנו לומדים את צרכי הניהול של המנהלים בארגון ומתאימים את הכלים המקצועיים המתאימים לשיפור מיומנויות הניהול, בכל ההיבטים הנדרשים. באמצעות כלים אלה:

    *אתם מחזקים את כישורי הניהול של שדרת המנהלים ותורמים לביצועיהם.

     *אתם מטפחים ערכי עבודת צוות ושותפות, ומעודדים את השגת יעדי הארגון

    *אתם נתפסים כמעסיקים, שדואגים להעצמת כל הדרגים בארגון.

    *אתם מספקים סביבה משמעותית ותומכת, התורמת למוטיבציה ולעשייה.

    הייחודיות שלנו

    תוכנית פיתוח מנהלים מקצועית וחווייתית, במהלכה המומחים שלנו מעניקים כלים מעשיים למנהלים, בהתאם לאופי הארגון, לצרכיו ולדרגות הניהול, הן בפן החברתי והתקשורתי (עבודת צוות, תחושת שייכות ומחויבות  וכו') והן בפן המקצועי (קבלת החלטות, חדשנות, ניהול זמן וכו'). זו הדרך שלכם להבטיח:

    • ליווי וייעוץ אסטרטגי מקצועיים ומקיפים של יועצים בעלי ניסיון רב בפיתוח מנהלים, והכרות עמוקה עם הכלים להעצמתם האישית והבין אישית.


    • תכנים וכלים המבוססים על מתודולוגיות מתקדמות, שפותחו בחברת הייעוץ המובילה Right Management השייכת לחברת Manpower העולמית.


    • תמיכה הוליסטית של אנשי מקצוע וותיקים, מקצועיים ומנוסים, בעלי הכרות עמוקה עם התכנים העדכניים ביותר לפיתוח משמעותי ויצירתי של מנהלים.


    טאלנט ייעוץ וליווי קריירה

    על מנת לבצע התאמה מרבית לכל לקוח ולהשיג הצלחה בתהליך, אנו מעסיקים מומחים מקשת רחבה של תחומים בשוק התעסוקה: מנהלי קריירה בכירים, מנטורים עסקיים, מומחי השמה, פסיכולוגים תעסוקתיים, ויועצים ארגונים. הליווי האישי והתאמת הפתרון הופכים חסרון ליתרון וכל משבר לניצחון. טאלנט ייעוץ וליווי קריירה נחשבת ליחידה המובילה בישראל בייעוץ וליווי בבניית קריירה, ובמיצוי הפוטנציאל האישי של העובד.

    .Talent Outplacement | ליווי תהליך סיום העסקה לעובדים ולארגונים

    ארגונים הנאמנים למתן שירות מקצועי ואיכותי, נדרשים להתייעלות ארגונית על פי צורך. סיום העסקת עובדים, בין אם במסגרת ביצועים או שינוי ארגוני עלול לטלטל את הארגון ולהסיטו ממילוי משימותיו. שרות זה מעניק לארגון ולמנהליו, ליווי מקיף לניהול מבוקר של תהליך ההתייעלות, בדגש על שימור האפקטיביות הניהולית ובמקביל נותן לעוזבים, כלים מעשיים למציאת הזדמנויות תעסוקתיות חדשות.

    ליווי תהליך סיום העסקה לעובדים וארגונים בעולמות ההייטק

    בתחום בו קיימת תחרות עצומה על גיוס טאלנטים ושימורם, חשוב לבצע גם תהליכי סיום העסקה בדרך אפקטיבית לארגון. בשירות זה העובד, ממנו הארגון נפרד, מקבל תמיכה וכלים ייעודיים למציאת עבודה בתחום ההייטק. לצד זה, הארגון ומנהליו מקבלים ליווי מקצועי לביצוע מיטבי ונכון של תהליך מורכב זה.

    ליווי ותכנון פרישה של עובדים

    פרישה לגמלאות מהוה שלב משמעותי בחיי העובד ועלולה ליצור משבר עבור והפורש. ישנם מקרים בהם הארגון מתקשה להיפרד מחבר ואיש מקצוע, שתרם בצורה משמעותית להצלחת הארגון, והפורש עלול לחוות טלטלה אישית, רגשית וכלכלית. השירות מעניק לארגון אמצעים לניהול נכון של רגע הפרישה ומחבר את הפורשים למרכז הפרישה הישראלי, המתמחה במעבר משמעותי ומורכב זה.

    תוכניות לשימור עובדים וטאלנטים

    במציאות תעסוקתית דינמית ומלאת אתגרים, טיפוחם ושימורם של טאלנטים בתוך הארגון היא משימה חשובה עבור הישגי הארגון, איכותו ומיתוגו. בשרות זה הארגון מקבל ליווי מקיף, שיטתי ויצירתי, להגדרת פרופיל הטאלנט הרצוי לו, לאיתור הטאלנטים ולפיתוח ויישום הצעדים והתוכניות לשימורם.

    פיתוח ארגוני לצוותים

    כדי למקסם את יכולות הצוות, לחזק את מחויבות אנשיו להשגת משימותיו, ולרענן את התקשורת הבינאישית, צוותים זקוקים לפיתוח ולליווי מקצועי אחת לתקופה. אנו מתאימים לצוות, בהתאם לצרכי הארגון, מפגש או סדרת מפגשים, בהם ניתנים כלים מעשיים להעצמתו, לגיבושו ולחיזוק מחויבותו.

    הרצאות, הדרכות וסדנאות מקצועיות לצוותי עובדים

    עובדים, המקבלים הכשרה ותכני העשרה במקום עבודתם, מרוצים יותר ומחויבותם לתפקיד ולארגון עולה. בשרות זה, צוות המומחים שלנו מאפיין, מפתח ומעביר הרצאות ותכני העשרה, המותאמים לקהל היעד. תכנית זו מעשירה ומפתחת את העובדים ומעלה באופן מוכח את שביעות רצונם.