למידע נוסף והתאמת השירות לצרכי הארגון שלכם השאירו פרטים:


    אני מאשר/ת קבלת חומר מקצועי ושיווקי מקבוצת מנפאואר

    צרו קשר

    Talent Retention

    תוכניות לשימור עובדים וטאלנטים

    במציאות תעסוקתית דינמית ומלאת אתגרים, כשכולם מתחרים על טאלנטים, מעבר למשיכת הטאלנטים אליכם, המשימה שלכם, כארגון, היא לטפח ולשמר אותם. כולם מנסים לפתות ולהציע שלל הצעות, וזו בדיוק הסיבה שאתם צריכים לחשוב צעד אחד קדימה ובאופן יצירתי ושיטתי.

    תוכנית Talent Retention מעניקה לכם ליווי מקיף בהגדרת פרופיל הטאלנט הרצוי לארגון, באיתור הטאלנטים ובפיתוח ויישום המאפיינים והצעדים לשימורם.

    צרו קשר

    יתרונות השירות לארגון

    בתוכנית זו, אנו מלווים ארגונים ומנהלים בהגדרת מאפייני הטאלנטים הרצויים לארגון, והדרכים לשימורם באופן מיטבי וכמובן מסייעים לאיתורם והצבתם בתפקיד המתאים. בבניית תכנית אסטרטגית לאיתור ושימור טאלנטים:

    *אתם ערוכים לתרחישים השונים שעולם התעסוקה מזמן לכם בתקופה זו.

    *אתם חושבים יצירתית ונמצאים צעד קדימה מהמתחרים על הטאלנטים.

    *אתם נתפסים כמעסיקים אטרקטיביים ומצליחים לשמר את הטאלנטים.

          *אתם יוצרים סביבת עבודה מתקדמת, מעניינת ומתעדכנת, שמעלה תפוקה.

    הייחודיות שלנו

    אנו משכללים את מודל שימור הטאלנטים בארגון על ידי אבחון מדויק, חידוד והגדרת הפרופיל שלהם, איתורם בארגון ובניית תכנית לשימורם, הנוגעת למסלול ולאופק התעסוקתי שלהם, לדרכים לטיפוחם ולמדידת שביעות רצונם. כך אתם מבטיחים:

    • ליווי אסטרטגי מהמובילים בתחום, על ידי יועצים בעלי ניסיון רב באיתור וגיוס טאלנטים והכרות ממוקדת עם הצרכים שלהם והדרכים שיענו על כך.


    • תכנים וכלים המבוססים על מתודולוגיות מתקדמות, שפותחו בחברת הייעוץ המובילה Right Management השייכת לחברת Manpower העולמית.


    • תמיכה הוליסטית של אנשי מקצוע מקצועיים ומנוסים, המתעדכנים ומכירים לעומק את הפרופיל המקצועי והאישי של טאלנטים והדרכים לשימורם.


    טאלנט ייעוץ וליווי קריירה

    על מנת לבצע התאמה מרבית לכל לקוח ולהשיג הצלחה בתהליך, אנו מעסיקים מומחים מקשת רחבה של תחומים בשוק התעסוקה: מנהלי קריירה בכירים, מנטורים עסקיים, מומחי השמה, פסיכולוגים תעסוקתיים, ויועצים ארגונים. הליווי האישי והתאמת הפתרון הופכים חסרון ליתרון וכל משבר לניצחון. טאלנט ייעוץ וליווי קריירה נחשבת ליחידה המובילה בישראל בייעוץ וליווי בבניית קריירה, ובמיצוי הפוטנציאל האישי של העובד.

    .Talent Outplacement | ליווי תהליך סיום העסקה לעובדים ולארגונים

    ארגונים הנאמנים למתן שירות מקצועי ואיכותי, נדרשים להתייעלות ארגונית על פי צורך. סיום העסקת עובדים, בין אם במסגרת ביצועים או שינוי ארגוני עלול לטלטל את הארגון ולהסיטו ממילוי משימותיו. שרות זה מעניק לארגון ולמנהליו, ליווי מקיף לניהול מבוקר של תהליך ההתייעלות, בדגש על שימור האפקטיביות הניהולית ובמקביל נותן לעוזבים, כלים מעשיים למציאת הזדמנויות תעסוקתיות חדשות.

    ליווי תהליך סיום העסקה לעובדים וארגונים בעולמות ההייטק

    בתחום בו קיימת תחרות עצומה על גיוס טאלנטים ושימורם, חשוב לבצע גם תהליכי סיום העסקה בדרך אפקטיבית לארגון. בשירות זה העובד, ממנו הארגון נפרד, מקבל תמיכה וכלים ייעודיים למציאת עבודה בתחום ההייטק. לצד זה, הארגון ומנהליו מקבלים ליווי מקצועי לביצוע מיטבי ונכון של תהליך מורכב זה.

    ליווי ותכנון פרישה של עובדים

    פרישה לגמלאות מהוה שלב משמעותי בחיי העובד ועלולה ליצור משבר עבור והפורש. ישנם מקרים בהם הארגון מתקשה להיפרד מחבר ואיש מקצוע, שתרם בצורה משמעותית להצלחת הארגון, והפורש עלול לחוות טלטלה אישית, רגשית וכלכלית. השירות מעניק לארגון אמצעים לניהול נכון של רגע הפרישה ומחבר את הפורשים למרכז הפרישה הישראלי, המתמחה במעבר משמעותי ומורכב זה.

    תוכניות פיתוח מנהלים

    לכל ארגון מאפייני וצרכי הניהול שלו. ניהול משמעותי, המוביל לתוצאות, מחייב הכשרה, ליווי והתמקצעות שוטפים, ממוקדים ומעשיים. תוכנית הפיתוח למנהלים מותאמת לכל ארגון, ומעניקה כלים אפקטיביים, לניהול משמעותי ויצירתי, תוך חיזוק עבודת הצוות וחיבורם לעשייה וליעדים.

    פיתוח ארגוני לצוותים

    כדי למקסם את יכולות הצוות, לחזק את מחויבות אנשיו להשגת משימותיו, ולרענן את התקשורת הבינאישית, צוותים זקוקים לפיתוח ולליווי מקצועי אחת לתקופה. אנו מתאימים לצוות, בהתאם לצרכי הארגון, מפגש או סדרת מפגשים, בהם ניתנים כלים מעשיים להעצמתו, לגיבושו ולחיזוק מחויבותו.

    הרצאות, הדרכות וסדנאות מקצועיות לצוותי עובדים

    עובדים, המקבלים הכשרה ותכני העשרה במקום עבודתם, מרוצים יותר ומחויבותם לתפקיד ולארגון עולה. בשרות זה, צוות המומחים שלנו מאפיין, מפתח ומעביר הרצאות ותכני העשרה, המותאמים לקהל היעד. תכנית זו מעשירה ומפתחת את העובדים ומעלה באופן מוכח את שביעות רצונם.