למידע נוסף והתאמת השירות לצרכי הארגון שלכם השאירו פרטים:


    אני מאשר/ת קבלת חומר מקצועי ושיווקי מקבוצת מנפאואר

    צרו קשר

    Talent Agent

    ליווי תהליך סיום העסקה לעובדים וארגונים בעולמות ההייטק

    כשעולם ההייטק נתון לשינויים, ותהליכי התייעלות וסיום העסקה הם חלק מכך, חשוב להבין שהשלכות צעד זה, על הארגון ועל העובד, תלויות באופן שבו תבצעו מהלך רגיש זה. בתחום בו קיימת תחרות עצומה על גיוס טאלנטים ושימורם, חשוב לבצע גם תהליכי סיום העסקה בדרך היעילה לארגון, לעובדים הנשארים ולעוזבים.

    כמנהלים, תוכלו להעניק לעובד ממנו אתם נפרדים את חבילת Talent Agent, המעניקה לו כלים מדויקים ומעשיים לעתידו בתחום ההייטק, ומלווה אתכם, המנהלים, בביצוע נכון של תהליכים אלה.

    צרו קשר

    יתרונות השירות לארגון

    ברכישת השירות לעובדים ולמנהלים בסיום ההעסקה, המומחים שלנו מלווים אותם באופן אישי ומקצועי, ונותנים להם כלים מעשיים למציאת עבודה חדשה (קורות חיים, מיתוג אישי, הכנה לראיונות עבודה ועוד). כשאתם דואגים לעובד גם בסיום העסקה:

         *אתם מחזקים את תחושת החיבור של העובדים ואת הביטחון שלהם בכם.

    *אתם מחזקים את המוטיבציה של העובדים להמשיך לתרום ולהשקיע.

             *אתם מפחיתים תחושות שליליות ומשמרים את העוזבים "כשגרירים" שלכם.

     *אתם שומרים על המיתוג החיובי שלכם כמעסיקים וכמטפחי טאלנטים.

    הייחודיות שלנו

    אנו מעניקים חבילת ליווי אישי ומקצועי, המותאמת למפוטרים בענף ההיי טק, תוך דגש על חיבור לחברות היי טק מובילות על ידי חברת Experis. חבילה זו

    מסייעת להם לחדד את כישורי חיפוש העבודה שלהם, לשווק מסרים נכונים ולחבר אותם למשרות עכשוויות בעולם ההייטק. כך אתם מבטיחים לכל המעורבים:

    • ליווי מקצועי וצמוד על ידי מנהלי קריירה בעלי ניסיון רב בייעוץ והעצמה, והכרות עמוקה ומעשית עם עולמות הגיוס וההשמה.


    • תכנים וכלים המבוססים על מתודולוגיות מתקדמות, שפותחו בחברת הייעוץ המובילה Right Management השייכת לחברת Manpower העולמית.


    • רשת תמיכה של קבוצה גדולה, וותיקה ומנוסה, עם מגוון התמחויות והכרות עמוקה עם ארגונים בתחום ההייטק ועם הדרישות לכל תפקיד בעולם זה.


    טאלנט ייעוץ וליווי קריירה

    על מנת לבצע התאמה מרבית לכל לקוח ולהשיג הצלחה בתהליך, אנו מעסיקים מומחים מקשת רחבה של תחומים בשוק התעסוקה: מנהלי קריירה בכירים, מנטורים עסקיים, מומחי השמה, פסיכולוגים תעסוקתיים, ויועצים ארגונים. הליווי האישי והתאמת הפתרון הופכים חסרון ליתרון וכל משבר לניצחון. טאלנט ייעוץ וליווי קריירה נחשבת ליחידה המובילה בישראל בייעוץ וליווי בבניית קריירה, ובמיצוי הפוטנציאל האישי של העובד.

    .Talent Outplacement | ליווי תהליך סיום העסקה לעובדים ולארגונים

    ארגונים הנאמנים למתן שירות מקצועי ואיכותי, נדרשים להתייעלות ארגונית על פי צורך. סיום העסקת עובדים, בין אם במסגרת ביצועים או שינוי ארגוני עלול לטלטל את הארגון ולהסיטו ממילוי משימותיו. שרות זה מעניק לארגון ולמנהליו, ליווי מקיף לניהול מבוקר של תהליך ההתייעלות, בדגש על שימור האפקטיביות הניהולית ובמקביל נותן לעוזבים, כלים מעשיים למציאת הזדמנויות תעסוקתיות חדשות.

    ליווי ותכנון פרישה של עובדים

    פרישה לגמלאות מהוה שלב משמעותי בחיי העובד ועלולה ליצור משבר עבור והפורש. ישנם מקרים בהם הארגון מתקשה להיפרד מחבר ואיש מקצוע, שתרם בצורה משמעותית להצלחת הארגון, והפורש עלול לחוות טלטלה אישית, רגשית וכלכלית. השירות מעניק לארגון אמצעים לניהול נכון של רגע הפרישה ומחבר את הפורשים למרכז הפרישה הישראלי, המתמחה במעבר משמעותי ומורכב זה.

    תוכניות פיתוח מנהלים

    לכל ארגון מאפייני וצרכי הניהול שלו. ניהול משמעותי, המוביל לתוצאות, מחייב הכשרה, ליווי והתמקצעות שוטפים, ממוקדים ומעשיים. תוכנית הפיתוח למנהלים מותאמת לכל ארגון, ומעניקה כלים אפקטיביים, לניהול משמעותי ויצירתי, תוך חיזוק עבודת הצוות וחיבורם לעשייה וליעדים.

    תוכניות לשימור עובדים וטאלנטים

    במציאות תעסוקתית דינמית ומלאת אתגרים, טיפוחם ושימורם של טאלנטים בתוך הארגון היא משימה חשובה עבור הישגי הארגון, איכותו ומיתוגו. בשרות זה הארגון מקבל ליווי מקיף, שיטתי ויצירתי, להגדרת פרופיל הטאלנט הרצוי לו, לאיתור הטאלנטים ולפיתוח ויישום הצעדים והתוכניות לשימורם.

    פיתוח ארגוני לצוותים

    כדי למקסם את יכולות הצוות, לחזק את מחויבות אנשיו להשגת משימותיו, ולרענן את התקשורת הבינאישית, צוותים זקוקים לפיתוח ולליווי מקצועי אחת לתקופה. אנו מתאימים לצוות, בהתאם לצרכי הארגון, מפגש או סדרת מפגשים, בהם ניתנים כלים מעשיים להעצמתו, לגיבושו ולחיזוק מחויבותו.

    הרצאות, הדרכות וסדנאות מקצועיות לצוותי עובדים

    עובדים, המקבלים הכשרה ותכני העשרה במקום עבודתם, מרוצים יותר ומחויבותם לתפקיד ולארגון עולה. בשרות זה, צוות המומחים שלנו מאפיין, מפתח ומעביר הרצאות ותכני העשרה, המותאמים לקהל היעד. תכנית זו מעשירה ומפתחת את העובדים ומעלה באופן מוכח את שביעות רצונם.