למידע נוסף והתאמת השירות לצרכי הארגון שלכם השאירו פרטים:


    אני מאשר/ת קבלת חומר מקצועי ושיווקי מקבוצת מנפאואר

    צרו קשר

    Talent Retirement

    ליווי ותכנון פרישה של עובדים

    פרישה לגמלאות מהווה שינוי משמעותי, שעלול ליצור משבר בקרב שני הצדדים. אחרי שנות עבודה רבות, בהם זכה העובד לפרנסה, לתחושת שייכות וערך עצמי, ולאווירה משפחתית, הוא עלול לחוות רעידת אדמה כלכלית, רגשית ואישית. גם לכם, כארגון, קשה להיפרד מחבר ומבעל מקצוע שתרם לארגון.

    שירות Talent Retirement מעניק לכם כלים לניהול ותכנון נכון של רגע הפרישה וחיבור למרכז הפרישה הישראלי כדי שרגע מיוחד זה יהיה חיובי, מועיל וכן…גם מרגש.

    צרו קשר

    יתרונות השירות לארגון

     שירות תכנון וליווי פרישה לארגונים כולל ליווי לניהול יעיל ומתחשב של תהליך הפרידה מהעובד, והפורש זוכה לסיוע ריגשי ומנטלי עבור השתלבות משמעותית ונינוחה בחיים שמחוץ למסגרת העבודה. כשאתם דואגים לעובד גם בעת הפרישה:

     

    *אתם מחזקים את תחושת החיבור של העובדים ואת הביטחון שלהם בכם.

    *אתם מגבירים את שביעות הרצון, המוטיבציה והנאמנות של העובדים.

    *אתם מפחיתים את תחושת אי הוודאות והלחצים המיותרים לקראת פרישה.

    *אתם זוכים ב'שגרירים' לקידום הארגון, גם כשהעובדים כבר לא נמנים עליו.

    הייחודיות שלנו

    תוכנית ליווי אישית ומודולרית, הכוללת פגישות אישיות בשילוב עם מגוון סדנאות במגוון נושאים ובהתאמה לצרכי הפורש. תכני השירות משלבים ייעוץ פרקטי לפרישה יחד עם תכנים "רכים" הקשורים בפנאי ובמשפחה. כך אתם מבטיחים:

    • המשך ישיר לכל מעטפת הליווי של המשאב האנושי, על ידי מנהלי קריירה מנוסים, בעלי ניסיון רב בייעוץ והכרות עם צוות המרכז הישראלי לפרישה.


    • תכנים וכלים המבוססים על מתודולוגיות מתקדמות, שפותחו בחברת הייעוץ המובילה Right Management השייכת לחברת Manpower העולמית.


    • רשת תמיכה של קבוצה גדולה, וותיקה ומנוסה, עם מגוון התמחויות ואמצעים ליצירת חיבורים ייעודיים לפורשים ממקום העבודה.


    טאלנט ייעוץ וליווי קריירה

    על מנת לבצע התאמה מרבית לכל לקוח ולהשיג הצלחה בתהליך, אנו מעסיקים מומחים מקשת רחבה של תחומים בשוק התעסוקה: מנהלי קריירה בכירים, מנטורים עסקיים, מומחי השמה, פסיכולוגים תעסוקתיים, ויועצים ארגונים. הליווי האישי והתאמת הפתרון הופכים חסרון ליתרון וכל משבר לניצחון. טאלנט ייעוץ וליווי קריירה נחשבת ליחידה המובילה בישראל בייעוץ וליווי בבניית קריירה, ובמיצוי הפוטנציאל האישי של העובד.

    .Talent Outplacement | ליווי תהליך סיום העסקה לעובדים ולארגונים

    ארגונים הנאמנים למתן שירות מקצועי ואיכותי, נדרשים להתייעלות ארגונית על פי צורך. סיום העסקת עובדים, בין אם במסגרת ביצועים או שינוי ארגוני עלול לטלטל את הארגון ולהסיטו ממילוי משימותיו. שרות זה מעניק לארגון ולמנהליו, ליווי מקיף לניהול מבוקר של תהליך ההתייעלות, בדגש על שימור האפקטיביות הניהולית ובמקביל נותן לעוזבים, כלים מעשיים למציאת הזדמנויות תעסוקתיות חדשות.

    ליווי תהליך סיום העסקה לעובדים וארגונים בעולמות ההייטק

    בתחום בו קיימת תחרות עצומה על גיוס טאלנטים ושימורם, חשוב לבצע גם תהליכי סיום העסקה בדרך אפקטיבית לארגון. בשירות זה העובד, ממנו הארגון נפרד, מקבל תמיכה וכלים ייעודיים למציאת עבודה בתחום ההייטק. לצד זה, הארגון ומנהליו מקבלים ליווי מקצועי לביצוע מיטבי ונכון של תהליך מורכב זה.

    תוכניות פיתוח מנהלים

    לכל ארגון מאפייני וצרכי הניהול שלו. ניהול משמעותי, המוביל לתוצאות, מחייב הכשרה, ליווי והתמקצעות שוטפים, ממוקדים ומעשיים. תוכנית הפיתוח למנהלים מותאמת לכל ארגון, ומעניקה כלים אפקטיביים, לניהול משמעותי ויצירתי, תוך חיזוק עבודת הצוות וחיבורם לעשייה וליעדים.

    תוכניות לשימור עובדים וטאלנטים

    במציאות תעסוקתית דינמית ומלאת אתגרים, טיפוחם ושימורם של טאלנטים בתוך הארגון היא משימה חשובה עבור הישגי הארגון, איכותו ומיתוגו. בשרות זה הארגון מקבל ליווי מקיף, שיטתי ויצירתי, להגדרת פרופיל הטאלנט הרצוי לו, לאיתור הטאלנטים ולפיתוח ויישום הצעדים והתוכניות לשימורם.

    פיתוח ארגוני לצוותים

    כדי למקסם את יכולות הצוות, לחזק את מחויבות אנשיו להשגת משימותיו, ולרענן את התקשורת הבינאישית, צוותים זקוקים לפיתוח ולליווי מקצועי אחת לתקופה. אנו מתאימים לצוות, בהתאם לצרכי הארגון, מפגש או סדרת מפגשים, בהם ניתנים כלים מעשיים להעצמתו, לגיבושו ולחיזוק מחויבותו.

    הרצאות, הדרכות וסדנאות מקצועיות לצוותי עובדים

    עובדים, המקבלים הכשרה ותכני העשרה במקום עבודתם, מרוצים יותר ומחויבותם לתפקיד ולארגון עולה. בשרות זה, צוות המומחים שלנו מאפיין, מפתח ומעביר הרצאות ותכני העשרה, המותאמים לקהל היעד. תכנית זו מעשירה ומפתחת את העובדים ומעלה באופן מוכח את שביעות רצונם.