result = https://talentsolutions.manpowergroup.co.il/wp-content/themes/tingz/assets/scripts/page_506.js

למידע נוסף והתאמת השירות לצרכי הארגון שלכם השאירו פרטים:


    אני מאשר/ת קבלת חומר מקצועי ושיווקי מקבוצת מנפאואר

    צרו קשר

    Talent Outplacement

    ליווי תהליך סיום העסקה לעובדים ולארגונים

    תהליכי התייעלות ושינוי ארגוני הם חלק אינטגרלי מחיי ארגון, השואף להוביל במקצועיות ובשירות. בין אם מדובר בסיום העסקת עובד אחד או בכמות משמעותית של עובדים ומנהלים, המהלך עלול להיות מטלטל עבור הארגון ולהסיטו ממילוי משימותיו והשגת יעדיו. במידה ותנהלו מהלך רגיש ומורכב זה באופן נכון, הוא יכול להוות דווקא הזדמנות לדרך חדשה ונכונה, גם לארגון וגם לעוזב. השירות כולל גם ליווי מנהלים בכירים במעברי קריירה וסיום העסקה.

    במסגרת שירות  Talent Outplacement, הארגון ואתם, המנהלים, מקבלים
    ליווי לניהול מבוקר ואפקטיבי של תהליך ההתייעלות, תוך תמיכה מלאה בנשארים,
    ובמקביל מעניקים לעוזבים, כלים למציאת הזדמנויות תעסוקתיות חדשות.

    צרו קשר

    יתרונות השירות לארגון

    היחידה מתמחה גם בליווי מנהלים בכירים במעברי קריירה וסיום העסקה, דבר הדורש התייחסות מיוחדת ושונה מאשר מנהלים ועובדים בדרגים נמוכים יותר, בדגש על אורך התהליך, כמות המפגשים ואופי הייעוץ.

    המומחים שלנו מעניקים לכם כלים מקצועיים ומעשיים לביצוע נכון ודיסקרטי, ולהעברת מסרים מדויקים ונכונים לעובדים הנשארים והעוזבים. במקביל, הם מלווים באופן אישי ומקצועי את העוזבים, ונותנים להם כלים מעשיים למציאת עבודה חדשה (קורות חיים, מיתוג אישי, הכנה לראיונות עבודה ועוד). באופן זה:

    *אתם מבצעים תהליך מורכב ורגיש באופן מבוקר ובשליטה מלאה.

         *אתם שומרים על המשך התנהלות אפקטיבית ומשימתית של הארגון.

      *אתם מפחיתים תחושות לחץ ואי וודאות בקרב העוזבים והנשארים.

                  *אתם נתפסים כארגון אחראי, הדואג לכל עובדיו, הנשארים והעוזבים כאחד.

    הייחודיות שלנו

    יחד אנו בוחרים את התכנים והפורמט המתאימים לתהליכי הייעול, ומלווים אתכם מרגע התכנון, תוך כדי ולאחר ההתייעלות או השינוי הארגוני. הכלים המעשיים מסייעים לכם לניהול נכון ויעיל של המהלך, ולבניית הצוות המוביל שלו. כל זאת תוך הגדרת יעדים ולוחות זמנים, ניסוח ותקשור מסרים ועוד. כך אתם מבטיחים:

    • ליווי מקצועי וצמוד על ידי מנהלי קריירה בעלי ניסיון רב בייעוץ והעצמה, בתהליכי שינוי, ובקרת תהליכים נקודתיים ורחבי היקף. כל זאת תוך הכרות עמוקה ומעשית עם עולמות הגיוס וההשמה.


    • תכנים וכלים המבוססים על מתודולוגיות מתקדמות, שפותחו בחברת הייעוץ המובילה Right Management השייכת לחברת Manpower העולמית.


    • רשת תמיכה של קבוצה גדולה, וותיקה ומנוסה, המקפידה להתעדכן ולהוביל את תחום ניהול המשאב האנושי, בכל היקף, לכל מטרה ובכל סוג של ארגון.


    טאלנט ייעוץ וליווי קריירה

    על מנת לבצע התאמה מרבית לכל לקוח ולהשיג הצלחה בתהליך, אנו מעסיקים מומחים מקשת רחבה של תחומים בשוק התעסוקה: מנהלי קריירה בכירים, מנטורים עסקיים, מומחי השמה, פסיכולוגים תעסוקתיים, ויועצים ארגונים. הליווי האישי והתאמת הפתרון הופכים חסרון ליתרון וכל משבר לניצחון. טאלנט ייעוץ וליווי קריירה נחשבת ליחידה המובילה בישראל בייעוץ וליווי בבניית קריירה, ובמיצוי הפוטנציאל האישי של העובד.

    ליווי תהליך סיום העסקה לעובדים וארגונים בעולמות ההייטק

    בתחום בו קיימת תחרות עצומה על גיוס טאלנטים ושימורם, חשוב לבצע גם תהליכי סיום העסקה בדרך אפקטיבית לארגון. בשירות זה העובד, ממנו הארגון נפרד, מקבל תמיכה וכלים ייעודיים למציאת עבודה בתחום ההייטק. לצד זה, הארגון ומנהליו מקבלים ליווי מקצועי לביצוע מיטבי ונכון של תהליך מורכב זה.

    ליווי ותכנון פרישה של עובדים

    פרישה לגמלאות מהוה שלב משמעותי בחיי העובד ועלולה ליצור משבר עבור והפורש. ישנם מקרים בהם הארגון מתקשה להיפרד מחבר ואיש מקצוע, שתרם בצורה משמעותית להצלחת הארגון, והפורש עלול לחוות טלטלה אישית, רגשית וכלכלית. השירות מעניק לארגון אמצעים לניהול נכון של רגע הפרישה ומחבר את הפורשים למרכז הפרישה הישראלי, המתמחה במעבר משמעותי ומורכב זה.

    תוכניות פיתוח מנהלים

    לכל ארגון מאפייני וצרכי הניהול שלו. ניהול משמעותי, המוביל לתוצאות, מחייב הכשרה, ליווי והתמקצעות שוטפים, ממוקדים ומעשיים. תוכנית הפיתוח למנהלים מותאמת לכל ארגון, ומעניקה כלים אפקטיביים, לניהול משמעותי ויצירתי, תוך חיזוק עבודת הצוות וחיבורם לעשייה וליעדים.

    תוכניות לשימור עובדים וטאלנטים

    במציאות תעסוקתית דינמית ומלאת אתגרים, טיפוחם ושימורם של טאלנטים בתוך הארגון היא משימה חשובה עבור הישגי הארגון, איכותו ומיתוגו. בשרות זה הארגון מקבל ליווי מקיף, שיטתי ויצירתי, להגדרת פרופיל הטאלנט הרצוי לו, לאיתור הטאלנטים ולפיתוח ויישום הצעדים והתוכניות לשימורם.

    פיתוח ארגוני לצוותים

    כדי למקסם את יכולות הצוות, לחזק את מחויבות אנשיו להשגת משימותיו, ולרענן את התקשורת הבינאישית, צוותים זקוקים לפיתוח ולליווי מקצועי אחת לתקופה. אנו מתאימים לצוות, בהתאם לצרכי הארגון, מפגש או סדרת מפגשים, בהם ניתנים כלים מעשיים להעצמתו, לגיבושו ולחיזוק מחויבותו.

    הרצאות, הדרכות וסדנאות מקצועיות לצוותי עובדים

    עובדים, המקבלים הכשרה ותכני העשרה במקום עבודתם, מרוצים יותר ומחויבותם לתפקיד ולארגון עולה. בשרות זה, צוות המומחים שלנו מאפיין, מפתח ומעביר הרצאות ותכני העשרה, המותאמים לקהל היעד. תכנית זו מעשירה ומפתחת את העובדים ומעלה באופן מוכח את שביעות רצונם.