משאבי אנוש: 3 הטעויות שמפריעות לחברה שלכם להתקדם לדור הבא של פתרונות הגיוס

TALENT SOLUTIONS

אין ספק ששנת 2024 היא אחת השנים המאתגרות ביותר לכלכלה הישראלית: אנחנו במלחמה ארוכה וכואבת, השוק בהאטה ולמרות ניצנים ראשונים של התאוששות, המשק נכנס לחציון שמחייב שינויים בסדר העדיפויות וחשיבה מחוץ לקופסה.

"הראשונים שנדרשים להיערך למצב החדש הם מנכ"לים וסמנכ"ליות משאבי האנוש", אומרת אורנה מורג ברק מנכ"לית Talent Solutions, מקבוצת מנפאואר, החברה המובילה בישראל במיקור חוץ בעולמות ה-HR. בגלל הסיטואציה המורכבת בה ארגונים נדרשים להתייעלות מתמדת מצד אחד לצד שימור ההון האנושי וגיוס כוח אדם איכותי מצד שני, נדרשים פתרונות דינאמיים, גמישים וחכמים שיעזרו להם לעמוד בהצלחה ביעדים העסקיים ".

 

התקדמו עכשיו לדור הבא של פתרונות הגיוס החכמים של Talent Solutions, לחצו והשאירו פרטים >> 

 

ואכן, עוד ועוד מנכ"לים ומנהלי משאבי אנוש מתקדמים היום לפתרונות גיוס חכמים במיקור חוץ RPO – Recruitment Process Outsourcing. פתרונות אלו מספקים לארגונים תמיכה משמעותית ולעיתים אף מהווים חלופה מלאה למערכות הגיוס הפנימיות שלהם. השימוש ב RPO- מסיר מהחברות את הנטל של תהליכי הגיוס, ומאפשר להן להתמקד בליבת פעילותן העסקית.

"אנו, כמומחי תוכן, למעשה יוצרים לארגונים מערך גיוס חלופי באמצעות מיקור חוץ – צוות מומחים ייעודי, המורכב מעובדים שלנו, אשר לרוב ישב במשרדי הלקוח ויגייס עבורו באופן בלעדי".

המומחיות הבלעדית שלנו טמונה לא רק בהצבת כח אדם מיומן שיגייס, אלא ביכולת לעצב מערך גיוס המותאם בדיוק לדרישות הארגון. אנו מחויבים להכשרת הצוותים, שמירה על הכשירות וההתפתחות המקצועית שלהם לאורך כל הדרך. הצוותים מנוהלים על פי יעדים ומדדים המשקפים את האסטרטגיות העסקיות של החברה, אנחנו לא רק מודדים ומבקרים את תהליכי הגיוס, אלא גם משפרים אותם באופן מתמיד והכי  חשוב מביאים תוצאות .

 

אורנה מורג ברק מנכ"לית חברת Talent Solutions: "מיקור החוץ משחרר את החברות מ"כאב הראש" של הגיוס"

הדור הבא של פתרונות הגיוס

אבל כדי ליהנות מכל היתרונות החכמים של RPO – Recruitment Process Outsourcing, חשוב להימנע מ-3 הטעויות שעלולות להפריע לחברה שלכם להתקדם לדור הבא של פתרונות הגיוס:

טעות מס 1: לחשוב שהפתרונות הללו מתאימים רק לארגונים גדולים – אם בעבר פתרונות גיוס במיקור חוץ התאימו רק לארגונים גדולים מאד עם צרכי גיוס מאסיביים – היום יש מבחר פתרונות חדשים, Tailor Made, שמתאימים במיוחד לארגונים בינוניים וקטנים:

RPO פרויקטאלי – מאפשר לחברות קטנות ובינוניות לעבות את צוות הגיוס שלהן במקרים של גידול מהיר            ( Ramp-up) או צורך נקודתי שמחייב לגייס כמות גדולה של אנשים: פתיחת קורס, פתיחת סניף, או פרויקט ספציפי חדש. “אנו מספקים גמישות לחברות כך שיוכלו להתאים את גודל צוות הגיוס לצרכים המשתנים, ועדיין ליהנות מיכולות מקצועיות של רכזות גיוס מנוסות.”.

ROD – Recruiter On Demand – פתרון חכם, גמיש וחסכוני שמאפשר לחברות לקבל, בהתאם לצרכים המשתנים שלהן, מגייסות מקצועיות ומיומנות. Recruiter On Demand מאפשר לארגונים "להדליק ולכבות" את מערך הגיוס בפשטות וללא התחייבות ולהבטיח לעצמם תהליך גיוס מקצועי ברמה הגבוהה ביותר.

 

התקדמו עכשיו לדור הבא של פתרונות הגיוס החכמים של Talent Solutions, לחצו והשאירו פרטים >> 

 

טעות מס 2: לוותר על גמישות תפעולית – "אנחנו מעניקים פתרון גמיש ודינאמי לעסקים שמתמודדים עם אילוצים עונתיים:. במקום להעמיס על תקני החברה באופן קבוע מספר גדול של רכזות גיוס, שייתנו מענה לדרישות הגיוס בתקופות שיא, אך לא תהיה להן הצדקה בשאר השנה – אנחנו מאפשרים ללקוחות פתרון גיוס גמיש שיודע להתרחב ולהתכווץ במהירות בהתאם לצורך.

 

"פעמים רבות הסכם ההתקשרות שלנו עם ארגונים הוא תפוקתי, כך שהלקוחות משלמים לפי איוש. הם לא מתעסקים בתקינה ואנו מחויבים לתוצרים ותפוקות".

 

התחייבות לתוצרים ותכולות

טעות מס' 3: לא להבין את ההבדל בין חברת השמה לבין גיוס כשירות מנוהל –

"אנחנו מנהלים מרכזי גיוס רבים, כך שיש לנו יכולת לעשות Benchmark: השוואות שכר, תהליכים ומקורות גיוס, וכן מעטפת ניהולית ומקצועית, שכוללת תהליכי ארגון ושיטות, סקרי שוק ובחינת מגמות בשוק העבודה".

אנחנו מגדירים SLA מאוד ברור לשלבים בתהליך ו KPI's נוספים כך שיותר קל לחברות לעבוד מול ספק שהוא מומחה תוכן שמתחייב לתוצאות. הלקוח יכול להשוות את עצמו אל כלל השוק ולהנות מתהליכי סטנדרטיזציה, שליטה ובקרה לאורך כל התהליך".

"בתקופה זו חברות מחפשות לפנות משאבים לליבת העשייה שלהן" מסכמת אורנה "פתרון של גיוס בשרות מנוהל מאפשר לחברות למקד משאבים ולאפשר את הגמישות התפעולית שכל כך נדרשת בימים אלו"

 

התקדמו עכשיו לדור הבא של פתרונות הגיוס החכמים של Talent Solutions לחצו והשאירו פרטים >>

מאמר הבא
להיפרד נכון מעובדים ולשמור על הארגון
להיפרד נכון מעובדים ולשמור על הארגון גם בפרידה יש ערך מוסף העובד המסיים את עבודתו, המנה�