למידע נוסף והתאמת השירות לצרכי הארגון שלכם השאירו פרטים:


    אני מאשר/ת קבלת חומר מקצועי ושיווקי מקבוצת מנפאואר

    צרו קשר

    סינון ראשוני וראיונות פרונטאליים

    Talent Solutions נותנת מענה מהיר לאיתור וגיוס טאלנטים בעזרת תובנות מבוססות נתונים ושיטות הגיוס הטובות מסוגן. אנחנו מזהים את המועמדים המתאימים עם המיומנויות הנדרשות, תוך בדיקת התאמתם למקום העבודה ובה בעת מעניקים חוויית מועמד מיוחדת במינה

    צרו קשר

    ערכים מוספים לארגון

    תהליך המיון והאבחון הראשוני, בין אם טלפוני ובין אם פרונטלי, מתבצע בהתאמה מירבית לאסטרטגיית הגיוס של הארגון על ידי מאבחנים מקצועיים ומיומנים. צוות המאבחנים והמראיינים הינו בעל הבנה מעמיקה של פרופיל התפקידים וה-DNA הארגוני.

    מה אנחנו מציעים? המודל שלנו

    בסינון קורות החיים והריאיון הטלפוני הראשוני נבדוק בצורה המקצועית ביותר את התאמת המועמד לתפקיד בהתאם לכישוריו וניסיונו בתחום המבוקש. מודל האבחון שלנו מותאם באופן אידיאלי לאסטרטגיית הגיוס של הארגון ומאפשר זרימה נכונה בתהליך. מודל כזה מייצר שביעות רצון טובה הן אצל המנהלים המגייסים והן אצל המועמדים בתהליך.

    • פיתוח מומחיות מקצועית בגיוס על פי תפקידים, אזור ומשימות בתהליך


    • ניתוב מועמדים בתהליך ומיצוי פוטנציאל


    • פיתוח, טיוב ומדידה מתמדת של כלי האבחון


    • למידה של כלים חדשים והתעדכנות בטכנולוגיות רלוונטיות אשר מייעלות את תהליך האבחון הראשוני


    תהליכי גיוס במיקור חוץ (RPO)

    השירותים שלנו כוללים ניהול תהליך גיוס עובדים לארגונים במיקור חוץ. צוות מיומן מטעמנו מנהל את כלל מערך הגיוס בארגון, החל משלב ניהול מקורות הגיוס, דרך סינון ומיון המועמדים וכלה בתחילת עבודתם בארגון. השירות ניתן בתוך הארגון On-Site או מחוצה לו.