למידע נוסף והתאמת השירות לצרכי הארגון שלכם השאירו פרטים:


    אני מאשר/ת קבלת חומר מקצועי ושיווקי מקבוצת מנפאואר

    צרו קשר

    גיוס מקצה לקצה

    תהליך גיוס מקצה לקצה המבוסס תובנות שלנו, מיושם בכל חלקי הארגון או בחלקים ספציפיים שלו במטרה להפחית עלויות ולקצר את משך הזמן עד לקליטת העובד, לצמצם עזיבות ולהגדיל פריון עבודה.

    צרו קשר

    יתרונות השירות לארגונים

    לקוחות שבוחרים בשירות קצה לקצה (FULL RPO) נהנים משירות מנוהל בכל מחזור הגיוס של בארגון, החל מאיתור המועמדים וכלה באיוש מלא של הטאלנט הנבחר.

    פתרון הוליסטי זה מייצר אחריות מרבית על התהליך על ידי פיתוח, יישום והטמעת אסטרטגיית הלקוח בגיוס.

    על ידי ניהול מחזור הגיוס כולו, אנו מפנים את משאבי הארגון לעיסוק במצוינות ושימור עובדים ובנוסף עוזרים לארגון להתייעל על ידי צמצום אחוז התחלופה, שמירה על אחידות בתהליך הגיוס, פיתוח מקורות גיוס בהסתכלות רחבה לפי תחום ואזור גיאוגרפי וצמצום פעילות כוח אדם בחברה.

    הדגש שלנו הינו על חוויות משתמש (מועמד ולקוח) מיטבית על ידי יישום מושכל של נתונים ואוטומציה.

    מה אנחנו מציעים? המודל שלנו

    תהליך גיוס מלא המתחיל במציאת פער בכישרונות הנחוצים בתוך הארגון ומסתיים במילוי פער זה ביעילות. המודל שלנו מתמקד בששת השלבים המובילים לתוצאה הסופית: זיהוי פער, סורסינג, סינון קורות חיים, בחירת הכישרון המתאים על ידי כלי אבחון שונים, הצעת שכר ותהליך onboarding.

    • מודל מודולארי ותומך בכל אחת מאבני הדרך בתהליך הגיוס (סורסינג, סינון, ראיון טלפוני ואבחון ראשוני מרכזי הערכה/מבחני מיון, ראיון פרונטלי, ליווי מנהלים מגייסים, מבדקי אמינות ושיחות ממליצים)


    • נמדד לפי Service Level Agreement- SLA,. במטרה לבחון, לשקף ולייעל את מידת האפקטיביות של תהליך הגיוס ואת הצלחת הפעילות המנוהלת על ידינו.


    • צוות גיוס מקצועי, מתמחה וייעודי לארגון


    • גמישות תפעולית בהתאם לעומסים


    תהליכי גיוס במיקור חוץ (RPO)

    השירותים שלנו כוללים ניהול תהליך גיוס עובדים לארגונים במיקור חוץ. צוות מיומן מטעמנו מנהל את כלל מערך הגיוס בארגון, החל משלב ניהול מקורות הגיוס, דרך סינון ומיון המועמדים וכלה בתחילת עבודתם בארגון. השירות ניתן בתוך הארגון On-Site או מחוצה לו.