סיפור לקוח: גם כמות וגם איכות

TALENT SOLUTIONS


הצורך של הלקוח:

בחברת בזק בינלאומי נדרשים לגיוסים למוקדי השירות, המכירה והתמיכה הטכנית. מוקדים אלו ממוקמים במרכז הארץ. תהליך הגיוס מורכב מעצם הדרישה לתהליך כמותי ומהיר מחד, אך ללא התפשרות על איכות מאידך, ומערב פונקציות רבות בחברה. השוק המשתנה הוסיף למורכבות המשימה ולצורך בגוף ידע מקצועי שיידע להתאים את עצמו לתהליך הנדרש.

 

הפתרון שסיפקנו:

יחד עם הלקוח- למדנו את התהליכים הקיימים והצרכים הנדרשים, את תרבות הארגון ואופי המוקדים, פרטנו את תהליך הגיוס ודייקנו את התהליך למול שוק המועמדים וצרכי החברה. על בסיס זה חודדו תסריטי השיחה, סימולציות וסדנאות הכשרה למאבחנים ולמראיינים הטלפוניים. היום יש לנו מרכז גיוס המקבל החלטות מבוססות אנליזה של נתונים, מקיים תהליכי עבודה מסודרים ומגוונים, ויודע להתאים את עצמו למציאות המשתנה, כמו עידן הקורונה הנוכחי.

 

תוצאות ותובנות:

מרכז הגיוס אפקטיבי וזריז, ומסוגל לגייס מסות ולהתאים עצמו למציאות חיצונית משתנה תמידית. קיים שיתוף פעולה מלא עם הלקוח בכל הנוגע להתנהלות מבוססת נתונים ותהליכי עבודה מסודרים עם נהלים ברורים. כל אלה מאפשרים היערכות נכונה של כוח אדם במרכז הגיוס ואיתור בעיות בתהליך הגיוס, כמו למשל אחוזי מעבר בראיונות, אפקטיביות מקורות הגיוס ועוד. שיתוף הפעולה המעולה עם הלקוח ביוזמות, כמו בשימוש בכלים חדשניים, אפשר גם הוא להגיע לתוצאות מצוינות.

 

מאמר הבא
להיפרד נכון מעובדים ולשמור על הארגון
להיפרד נכון מעובדים ולשמור על הארגון גם בפרידה יש ערך מוסף העובד המסיים את עבודתו, המנה�